onsdag 21 december 2011

Börjar om från början.

Min andra blogg skaffade jag för två år sen, bloggen har mer eller mindre handlat om mig och mitt ex. Vilket jag har lagt bakom mig nu, två år tillsammans så känner jag att det är på tiden att gå vidare med mitt liv.

Idag är det iallafall tre dagar kvar till jul, tre dagar liksom. Vart är julkänslan? Vart är snön? Det känns inte som om de är jul, inte alls. Detta året blir det iallafall hem till mamma i skogen, mys. Sen den 25:e lovade jag min vän Sandra att följa med henne hem till hennes farmor och fira jul, det blir nog roligt. Sen på kvällen blir det hc, wee? Nja, vi får väl se om det blir roligt! Jag har en känsla av att det kommer va rätt mycket folk där.

Nu idag ska jag tillbringa min dag med att städa, gå igenom lite saker, tvätta osv. En riktigt kärring dag med andra ord! Ska även hinna med att träffa Mia igen och sen måste jag dra ut och hitta en julklapp till min lillasyster, den sista julklappen. Jaja, har inte så mycket mer att berätta. Jo.. Ni får stå ut med att bloggen är lite "konstig".. Jag har inte tid att fixa till den idag, det kommer med tiden, stå ut!

Kram

5 kommentarer:

  1. Trevligt att du vill ta tag i allt å gå vidare, starkt gjort!

    SvaraRadera
  2. Du inser väl att du kommer bli stämplad som idiot om du dricker när du är gravid? Och värre, ev. chans till missfall?

    SvaraRadera
  3. Och vem säger att jag dricker? Så jävla dum i huvudet är jag inte! Röker inte ens längre :)

    SvaraRadera
  4. Du ljuger så du tror dig själv...

    SvaraRadera
  5. Tänkte på att du skrev att du skulle till hc, men de är ju bra att du inte gör något utav de nu då :)

    SvaraRadera