fredag 23 december 2011

En dag till julafton.

Natten har mer eller mindre vart hemsk, började med att jag drömde sjukt konstiga drömmar. Vaknade och var typ jätte ledsen, haha. Somnade om, vaknade av att jag var tvungen att kissa, somna om, vaknade igen av att jag måste kissa, så jag vaknade nog fem gånger inatt av att jag måste upp och kissa. Mys! Vaknade sen vid åtta och kan inte somna om, tvingade mig att ligga kvar en stund. Gick upp vid tio och började tvätta och håller på fortfarande. Trött? Helt slut med andra ord!

Har även vart och köpt äckliga järntabletter som min syster tipsade mig om igår att jag skulle börja trycka i mig, får se om min energi kommer tillbaka :)

Får bli att kika på dagens julkalender och vila tills tvätten är klar! Idag blir det bara att vila känner jag, mer än så orkar jag inte faktiskt. Antingen blir det att jag åker till mamma idag eller så drar jag dit imorgon, har inte bestämt mig ännu.

Det är du som förstör, inte jag. Orkar inte med dig längre, ta och fixa ditt liv istället för att tycka synd om dig själv hela tiden. Det är inte ett dugg synd om dig, det är du som har "fuckat upp allt för dig själv" Jag har försökt som fan och du spottar mig bara i ansiktet. Jag har inte gjort dig ETT skit för att förtjäna detta, inte ett skit. Det går liksom inte prata med någon som vägrar att lyssna, din förlust..


Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar