tisdag 27 december 2011

Svar på era frågor!

Anonym sa..
e det sant att herke är pappan till ditt barn? =/
Svar: Denna frågan kommer jag inte svara på!

Anonym sa..
Är det dennis örtegren som är pappan ?
Svar: Denna frågan kommer jag inte svara på!


Anonym sa..
Vad har du för planer för bebisen?
Ska du ta hand om den ensam?
Kommer pappan finnas där?
Svar: Planer? Jag har inte tänk framåt så mycket, är rädd för att tänka just nu. Så jag tar dagarna som dom kommer helt enkelt. Som läget ser ut nu så blir det nog att det bara blir jag som kommer att ta hand om det. Om pappan kommer finnas där eller inte kan jag inte svara på, det är hans beslut, Jag får helt enkelt hoppas på att han tar sitt ansvar när det väl gäller!


Anynom sa..
hur länge har du och dennis vart tsm?:)
Svar: Vi är inte tillsammans längre, utan vi träffas ibland när båda känner för det.


Anonym sa..
När ska du ta tag i ditt liv och skaffa dig en utbildning och komma ifrån Dennis som gör dig illa? Tänker bara på ditt bästa. En nystart vore väl nice? :)
Svar: Jag börjar läsa igen nu efter nyår, ska ta igen så mycket som jag kan fram till sommaren. Sen komma ifrån Dennis? Vi träffas bara ibland, känns jobbigt att bara släppa taget om honom bara sådär. När man har levt med människan i två år. Han är trots allt min bästa vän :)

Anonym sa..
när hade du sex senast? med vem?;)
Svar: För typ en vecka sen med Dennis.


görgen sa..
jag e pappan :)
Svar: Kärt barn har väl många pappisar, not. Haha, du är rolig du syster :)


gud sa..
Om Herke nu skulle ändra sig och ta sitt ansvar.. Kommer du tillåta honom att göra det då??
Svar: Vad ska man svara på en sån här fråga? Öööööh....


Anonym sa..
VARFÖR ÄR DU MED DENNIS NÄR HAN ÄR MED EN NY BRUD VARJE DAG? VIDRIGARE MÄNNISKA ÄN HONOM FINNS DET INTE I ÅMÅL! TÄNK OM BRUDEN. DET FINNS BÄTTRE KILLAR ÄN HONOM :)
Svar: Tråkigt att du skriver så om Dennis, för det stämmer inte. Det är inte en ny varje dag, men en ny en gång i månaden kan jag hålla med om. Inget som angår mig eftersom vi inte är tillsammans längre.


Anonym sa..
Har du testat analsex, isåfall gilla du det?
Svar: Ja det har jag och kan väl inte direkt säga att man njuter av det ;)


Anynom sa..
Hur många har du haft sex med?
Svar: Om jag har räknat rätt så 13st.


Anonym sa..
när blev du av med oskulden?
Svar: Jadu, 16.


Anonym sa..
Ingen har frågat vilken vecka du är i, nå? :)
Svar: Jag är i vecka 8.

Anonym sa..
vad fick dej att behålla de?
Svar: Jadu, jag funderade först och prata lite med mamma och några som står mig nära. Eftersom att jag viste redan då att jag kommer bli ensam med bebisen. Efter en vecka så bestämde jag mig för att behålla det och står fast vid det beslutet! Jag ångrar inte en sekund.


Anonym sa..

10 tips på hur du kommer över ditt ex!

1.Släng alla saker som påminner om honom!
2.Bestäm dig för att det är slut, ring inte till honom, och snoka inte i vad han gör.
(om det underlättar, radera hans nummer och ta bort han från facebook)
3.Ha dina vänner omkring dig hela tiden, så att du inte blir ensam och börjar tänka.
4.Gör roliga saker som tex resor, shopping.
5.Säcka inte ihop gör dig fin, känner du dig fin så tycker alla andra det också.
6.Radera gamla sms.
7.Festa inte för mycket, då blir det uppenbart att du mår dåligt.
8.Möblera om, lite som en nystart.
9.Börja inte dejta förens du har glömt ditt ex, annars kommer du jämföra alla med honom.
10.När han dyker upp i ditt huvud, ska du tänka på alla dumma saker han gjort och allt du inte gillade med honom.
Svar: Tack så mycket för tipset, haha!


Anynom sa..
Favo namn: flicka/pojke ??
Svar: My och Joel.


Anonym sa..
bästa med facebook ??
Svar: Finns väl inget som är bra med facebook? Eller? Haha.


Anonym sa..
om du fyller år imorgon, vad önskar du dej då ??
Svar: Jadu, ingen aning faktiskt.


Anynom sa..
Jag är pappan till barnet. Den lille ska heta Günter eller Günterlina . Det va mitt och Alexsandras gemensamma beslut och vi tvekade inte en minut på att behålla det . Jag tog även Alexsandras oskuld för kanske ett halv år sen . Analsex har vi inte testat . Känns inte riktigt som vår grej :P Hahaa . // Mia
Svar: Hahahahaha, du är så knäpp Mia! Detta gjorde min dag, sötis :)


Anonym sa..
http://www.youtube.com/watch?v=6su5cuME7dQ
Svar: Nickelback suger apa, men tack ändå :)


Anonym sa..
varför röker du när du är gravid din dumma jävla idiot? ta med dig ungen och dö!! ingen jävel som kommer sakna er.
Svar: Det är skillnad på att röka som fan och röka drygt 2st om dagen. och ibland ingenting alls.


Anonym sa..
röker? det e väl inte allt hon gör.... super och knarkar som en idiot. ungen kommer bli helt cp!
Svar: Herregud! Vad som jag har gjort tidigare i mitt liv har väl inget med "nuet" att göra. Jag röker knappt längre. Jag drack senast för fyra veckor sen, knarkar gör jag verkligen inte!


Anonym sa..
Hur många besökare har du om dagen(bloggen) ?
Svar: Det är olika med mellan 500 tills 700 st om dagen.


Carolina ek sa..
Ni som sitter å skriver sånna saker te alexsandra skriv d inte anonymt säg vilka ni är för fan!! orka skydda den blivande fadern d e inte bara alexsandras fel utan d som händer d hnder sen får man stå för det som händer! men vafan sluta va så jävla otrevliga. jag har själv gått igenom samma sak! men ja sket i d.. men att hålla på så mot en hjälper inte!
Svar: Tack för de som du skrev, det värmde! Det är sjukt vidrigt att vuxna människor beter sig såhär. Men det är bara att bita ihop och stå imot. Vi fixar detta gumman :)


Anonym sa..
Favo färg ??
Svar: Röd.


Anonym sa..
Är inte Alexsandra som röker , knarkar och super . Det är jag . Hahaa . Men som blivande fader är det väl okej ? Haa . LOVAR att sluta när barnet är fött ;) . Hennes favorit färg är mej :P // Mia
Svar: Det första hoppas jag inte stämmer! Men du är iallafall bäst, du gör mina dagar till något bra. Tack för att du finns, farsan ;)

1 kommentar: