fredag 30 december 2011

Jag brukar låtsas att det var jag som utnyttjade dig.

Det känns bättre att tänka så.

Har iallafall haft en toppen dag i Åmål. Blev att träffa Carro, drog till pizzeria Åmål och åt pizza. Tog dock oss en timme att få i oss pizzan. Va dö hungrig men tappade matlusten direkt, suck. Sen hem till mig och tjata lite. Fick mig en överaskning när min kvinna Sandra kom dit. Kändes underbart att träffa henne igen! Älskar dig!

Sen vid nio drog Carro och jag åkte till mamma igen. Sitter och lånar mammas dator just nu. Är hungrig så funderar på att äta och kika på film.

Sitter dock och tänker på massa konstiga saker som gör mig sjukt ledsen, suck. Blir så trött på mig själv. Får helt enkelt hoppas att det blir bättre med tiden. Känner mig äckligt jävla ensam, även fast jag VET att jag inte är det. Men ändå känns det. Jag är glad att jag har ER som finns hos mig just nu, nu när allt känns som de gör. Men jag tror iallafall på mig själv, jag vet att jag fixar detta!

Jag älskar dig min plutt.
Det är dig jag lever för, bara dig.
Enbart dig.

7 kommentarer:

  1. Förstår mig inte på människor som hoppas att nåns barn ska dö ?! Va e de för fel ni har i erat huvud ? Ni e ju för fan inte ens mänskliga jävla monster ! O varför skriva anonymnt ? E ni så fega stackars monster, man kan ju förstå att ni inte fått nån uppmärksamhet av era föräldrar när ni va små så de måste tyvärr drabba alla andra nu !? Ni kommer ju säkerligen inte få några egna barn om ni sitter o skriver sånt här skit , o om ni får barn så tycker jag synd om barnet som kommer ha en sån omänsklig mamma/pappa ! Väx upp för fan o skaffa er ett liv istället för att trycka ner andra i eran skit ! Men som sagt så brukar man säga att "karma is a bitch" o jag hoppas o ber till Gud att ni inte kommer ifrån ostraffat ! Patetiska jävla barn e vad ni är o jävligt avundsjuka bara för att ni vet att hennes barn kommer ha de så mycket bättre än vad era barn någonsin kommer få !
    Trött på att se hur folk behandlar varandra !

    SvaraRadera
  2. Du e fasiken inte mänsklig, vad går du på egentligen.. Gör något vettigare än att sitta
    och kommentera folks blogg bara för du inte tkr
    om en person, ALLA KAN INTE GILLA ALLA, retard!

    SvaraRadera
  3. I mina ögon har du alltid varit en riktig fighter, du kämnpar för det vill & du ger dig aldrig. Stå på dig ! Du kommer bli en toppen mamma Alexsandra :) (Jag stör mig på att det bara går att kommentera anonymt?) Du vet vem jag är. Kram!

    SvaraRadera
  4. Snälla, anmäl alla som skriver att de hoppas att du/ditt barn ska dö. De behöver lära sig att man inte beter sig så. Det går inte ens att ursäkta med att de är korkade och okänsliga människor, de är bara rent ut sagt elaka. Och det är väl bland det mest vidriga en människa kan vara. Ibland behöver man en knäpp på näsan för att lära sig att hålla käften istället för att öppna munnen och vara dum i huvudet. Det är ett bättre alternativ för alla. För personerna som slipper höra idiotin och för personen som behöver bevisa att den är en idiot varje gång den säger något.

    SvaraRadera
  5. Erbelina- för att ANONYMT är överskattat :)4 januari 2012 kl. 15:57

    Orka att vuxna människor kan vara så omogna... Så jävla skrattretande hahahahahahhahahahah!! Gangsters är ni för att ni vill ta död på en bebis och Alexsandra, hahahahahhahahahhaahahahhhaa! Att en människa lägger sig i andras liv är ett tecken på att hon har tråkigt i sitt eget.

    Alexsandra, kämpa på! Du är underbar:)

    SvaraRadera