fredag 23 december 2011

Städkärring, eller?

Puh. Har städat och tvättat precis hela dagen. När jag blev klar i min lägenhet så ville Dennis ha hjälp i sin, slutade med att jag fick städa själv. Ovanligt? Nej. Sen försvann han bara.. Så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem igen, så vi kan börja med maten.. Är dock hungrig som fan, så blir nog att jag får laga ensam. Men vad ska man laga? Något som går fort som fan, känns som om jag inte har åte på 1000 år! Hää.

Sen under kvällen ska jag färga mitt jävla hår, är nog på tiden. Men? Är det någon som vet om det är jätte farligt att blondera håret när man är gravid? Har för mig jag läste det någonstans att det inte var så bra. Ehm. Ja, annars blir det nog bara mys och film för min del. Imorgon blir det hem till mamma och fira jul, har dock bara lust att strunta i hela jävla julen men man får offra sig för småsyskonen liksom :)

Nej, nu ska jag ta och ringa Dennis. Han har vart borta för länge nu ;) Haha!
Just det, min "låtsas" pappa fyller år idag.. Grattis på dig! 

Bjuder även på en låt, goast ever!

7 kommentarer:

  1. det är inte bra att blondera när man är gravid. grattis föresten :)

    SvaraRadera
  2. Grattis på dig själv ;) Vi får följa varandra då och utbyta tankar ;)

    SvaraRadera
  3. jadu.. Jag ligger här och kokar typ och mår lite illa! men annars är det inte så mycket mer. Jag brukar aldrig svettas typ. men man blir förvånad över hur en graviditet kan vara och inte glömma den lilla halsbrännan som smyger sig på ibland :)

    SvaraRadera
  4. Som min mage.. Ser ut som att den har tredubblats sen förra veckan.. Uppblåst är var den är :)

    SvaraRadera
  5. Är det inte bättre att vi pratar på msn eller något? Känns lite jobbigt att kommentera och gå tillbaka för att se när du har svarat :)

    SvaraRadera
  6. Asså, nej.. Jag har inte känt så mycket varken i brösten eller där nere. Jag har verkligen en dröm graviditet om man ska säga så och ryggproblem har jag fått också.. :(

    SvaraRadera
  7. Så nu har jag svarat på din vänförfrågan :)

    SvaraRadera