söndag 25 december 2011

You can see it in my eyes, i'm all cried out with nothing to say.

Har spenderat hela dagen hemma hos Dennis. Kikat på en grymt dålig film så jag somnade, skräll mig. Sen blev det att laga mat, vilket jag inte fixade, lukten av kött får mig att spy iallafall.. Det vet jag nu, fyfan.

Eftersom att alla ska dra ut idag så får de bli en hemma kväll, ensam. Var meningen att jag skulle dra till HC med Sandra och Mikaela, men vart har min energi tagit vägen? Borta... Totalt. Är trött och ledsen som fan, som vanligt. Fast ska troligen bort till Mia senare och kika på film. Så medans jag väntar på att Sandra ska komma hit så ska jag ta och städa lite, ser ut som fan här hemma. Haa.

Imorgon är det en vecka sen jag fixade denna bloggen och har redan haft 1000 besökare, shit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar