måndag 26 mars 2012

Barnmorskan.

Allt gick kanon bra hos barnmorskan, fick även höra hjärtslagen idag. Låg på 154-157 denna gången :) Det roligast var när hon hade den där grejen på magen så sparkade skrutten bort den :p Så kul! Båda två skratta som bare den, antar att h*n inte ville att vi skulle lyssna.. Hihi.

Pratade även lite om fadertest och pappan om barnet. Suck. Mår illa när hon pratar om honom.. Så jag tog bort honom från mina papper idag, kändes som det var bäst. Orkar ändå inte med honom längre, falskare människa än honom kan man inte hitta. Så skrev i mammas namn istället som anhörig och hon kan då ta ut "pappa-dagar" istället. Jag är nöjd, nöjd tjej! :)

Just nu sitter jag och äter choklad, det händer inte ofta att jag äter godis inte. Brukar oftast bli frukt men idag kunde jag faktiskt inte hålla mig. Ibland får man faktiskt va onyttig! Ska se om Josefine strax hör av sig, så får det bli en promenad bort dit och hälsa på henne och lilla Ruth :)

Jag älskar dig bebis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar