onsdag 28 mars 2012

Dålig uppdatering..

Faaaan vad dålig jag är på att blogga.. Förlåt. Men har massa annat att tänka på just nu, fullt upp hela tiden och när jag inte har fullt upp så sover jag för jag är typ död!? Jätte intressant att veta iallafall. Hur som helst så har jag fixat lite i lägenheten.. Kollar så bebisen säng och allt får plats i sovrummet (har ett väldigt litet) Inte okej. Sen kollat upp om skötbordet för plats i badrummet, vilket det gjorde :D Kanon bra! Sen köpte jag världens finaste tavlor igår. En vit där det står LIVE på och sen annan fast svart där det står LOVE på. Satte upp dom i vardagsrummet med mina UL-bilder i, jätte bra blev det. Kan visa bild senare :) Ska köpa en annan ram och ge en bild till min söta illasyster som ville ha en bild på bebisen också. Snäll jag.

I måndags när jag gick bort till Josefine och Ruth så blev det att jag sov över där. Vi lagde hemmagjord pizza och kikade på film, kanon mysigt faktiskt. Tack för en riktigt trevlig kväll :) Som vanligt!

Igår när det var så himla underbart ute så tillbringade jag hela dagen ute med Erica. Gick ut vid 10 och kom hem sent på kvällen. Åt kinamat, massa glass, chips&dipp och bara myste i solen. Var även inne på apoteket med Erica. Skulle köpa en salva för min mage som jag ska smörja in mig med.. Så fråga hon som jobbade där när jag och Erica skulle ha barn?! Hon trodde att vi var tillsammans eller något. Fast hon kom nog på sig själv och frågade sedan när JAG ska ha barn :P Lite små roligt var det. Haha.

Grattis till er som orkade läsa allt detta ;)
Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar