lördag 10 mars 2012

Somebody that i used to know.

Kvällen igår spenderades på kontoret med härligt folk! Får passa på att njuta av ensam-tiden medans jag orkar och kan. Snart.. Snart kommer min plutt. 20 veckor kvar eller mindre, jag tror ju att h*n kommer på min födelsedag faktiskt, den 24 juli, så vi får väl se. Hä.

Idag vaknade jag av att Marie skicka sms, in i duschen och sen hem till henne. Sen en sväng på stan och äta på hörnan. Nu sitter vi hos henne, nyss färgat håret. Så nu är man rödhårig. Gött! Lite smått ångest också, eftersom att man inte ska färga håret när man är gravid.. Ja, fy på mig.

Ikväll blir det kontoret igen, med Marie och lite folk. Härligt.
Nu ska jag hjälpa Marie att städa lite, gud så snäll jag är ;)

Sen bild på min mage kommer imorgon + bild på håret.
Är fan aldrig hemm längre, så därför är det dåligt med uppdatering och bilder.
Stor har jag blivit också, miiiiiiin gosi mage! Mammas älskling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar