torsdag 22 mars 2012

Idag och igår :)

Igår: Blev en fika med Malin på Rio. Sen drog jag hem och vilade lite, gött sleten. Ha. Sen fick det bli en promenad i solen. Sjukt varmt ute var det iallafall. Sen spenderade jag kvällen med Erica. Satt på donken i Säffle och höll på. Åt ihjäl oss gjorde vi iallafall.. Satt nog där i tre timmar? Ha. Sen drog vi ut och busa. Hamnade i Åmål och där busa vi ännu mer. Skratta så jag fan höll på att dö. Trodde seriöst att ungen skulle komma ut borta vid Familjecentralen. Herrejävlar! Fast.. Vissa har ju sämst humor, får hoppas att ungen får min humor iallafall. Din var ju fett jävla TRÅKIG! Eller så kan man fundera på om killar har mens?! ;) Kom hem runt elva, duscha och sedan sten dog jag i sängen.

Idag: Torsdag redan? Sitter och väntar på att Malin ska höra av sig. Blir att dra ut, härligt väder idag också! Har faktiskt på mig en klänning idag som jag kom i. Ha, fet. Är dock trång som fan vid brösten så jag lär väl aldrig få av mig denna sen... Haha. Aja, idag ska jag iallafall tvätta sen ikväll och städa. Imorgon drar jag till mammi :)

Älskar dig bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar