fredag 16 mars 2012

Fredag kväll.

Från Åmålsbo: Tycker att det låter konstigt att sjukhuset inte tar enot dig med en gång om värdet är så lågt. Du borde få komma akut för blod transfusion då det påverkar syresättningen av dig och bebisen.

Svar: Sant dom ville att jag skulle komma ner idag. Men.. Jag vill inte åka fram och tillbaka, så jag ska ta det på tisdag samtidigt som jag ska på ul på näl. Så efter ul så lägger dom in mig och jag får stanna kvar där under dagen/natten och få blod transfusion + järn. Så några dagar såhär klarar jag allt, både jag och bebisen :)
|
Blev en fika med Erica och Malin på xo förut, super mys. Massa bebis-prat, ovanligt? Nej. Nu funderar jag på vad jag ska göra resten av kvällen.. Hm? Marie vill att jag ska komma och hålla henne sällskap på kontoret ikväll men känner att jag behöver lugn och ro, vila liksom. Får se om det blir något med Erica.. Eller om jag drar upp till grannen? Nära och bra, ha. Gött lat. Gött.

1 kommentar:

  1. Viken tur dom kunde ändra din ultraljudstid, det är ju jobbigt att behöva åka flera dagar i rad.Skönt att du är såpass pigg ändå,när jag hade så lågt hb fick jag frossa och hade en temp på 32 grader och var jättesjuk.

    SvaraRadera