onsdag 14 mars 2012

Onsdag.

Jag som hade hoppas på regn idag, haa. Blir väl att dra ut snart och kolla läget, antar att man får njuta medans vi har sol. Sov riktigt konstigt inatt, vaknade av att skrutten höll på därinne, helt omöjligt att sova då. Låg en stund och sen blev det stilla, somnade som en stock.. Men var ändå sten-död vid 9 när mobil-alarmet ringde. Då var det dax att dra upp. Allt var iallafall okej med oss båda hos barnmorskan, så nu sitter jag här och äter.. Som vanligt. Ska strax dra ut och nu Maria svarar :)

Sen imorse kom jag på när jag ligger på rygg så kan jag se h*n sparka, rätt tufft :D

Får ta och kika igenom min kläder och se om jag hittar nån klänning som passar mig, kan ju alltid hoppas ;) Gött sugen på mjukglass är jag också.. Hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar