torsdag 15 mars 2012

En kamp mot...?

Jobbigt besked imorse som förstörde precis hela min dag, har nog aldrig grinat så mycket i hela mitt liv. Orkar inte prata om det, känns fett jävla jobbigt iallafall. Så jävla mycket som jag har kämpat för detta så visar det inget resutalt, utan tvärtom. Orkar inte. Behöver en kram eller två.

Blev en hemma dag idag, har inte orkat ett skit. Låge på soffan och kikat på massa filmer, sovit och åte godis. Har mer eller mindre tvingat mig själv att laga middag så äter lite smått nu. Får bli ett bad och en promenad senare, måste få lite luft och rensa tankarna. Måste nog även sälja min själ till helvetet och ringa pappan till barnet, hatar detta.... Antar att det är bättre han får veta än inte veta... Blääää.

Hoppas eran dag har vart bättre.
Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar