lördag 24 mars 2012

Hemma från Uddevalla.

Har haft en kanon härlig dag i Uddevalla, vädret har vart kanon underbart. Men en sak vet jag nu iallafall, min bebis tycker vekligen inte om att åka bil.. För helvete vad illa jag mår efter 20min, uuuh. Annars har skrutten vart gosig, sparkat och vart rätt lugn därinne. Nu grejar mamma och lillasyster med tårtan som vi strax ska äta, så sjukt gött. Ikväll blir det mys här hemma och kika på tv.

Lillasyster är så go, hon tar mig på magen hela tiden och säger att hon hoppas på att det blir en tjej. Då ska hon heta Mimmi och hon ska ut och gå med henne hela tiden. Det är nog de enda hon pratar om just nu. Tur att det inte bara är jag som längtar som satan, bebis är det enda som snurrar runt i mitt huvud - Mitt allt.


Bilder kommer senare, tog några i Uddevalla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar