tisdag 14 februari 2012

Alla ♥ dag


Jag har alltid sagt att jag vill föda på alla hjärtans dag, vilket jag inte kommer göra detta året eller nästa.. Eller nästa igen. Ha. Men vad gör det? När världens finaste kommer den 8:e augusti!
|
Blir att fira med sig själv, eftersom jag har fått världens depp-sjuka som började igår. Vill inte träffa någon eller prata med någon, ensamhet är nog det som jag behöver just nu. Mycket annat som snurrar runt just nu. Tänker på saker som jag kanske inte borde tänka på, tänker för fort framåt och då får jag panik och blir sån såhär. Och allt detta har med graviditeten att göra, alla hormoner som håller på och fuckar upp min hjärna.
|
Så får bli en promenad sen efter middagen till ica och köpa mjölk och choklad. Sen kommer jag nog tillbringa dagen med att kika på äkta människor.
|
Jag älskar dig - du där inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar