måndag 6 februari 2012

Två månader sen ♥

Idag är det två månader sen jag fick reda på att jag är gravid, tiden går fort när man har roligt? Eller? Även om det har vart fruktansvärt jobbigt så är jag så himla lycklig att jag har kommit såhär långt, på torsdag är jag redan i vecka 15, snart gått hälften! Så jävla underbart :)

Sen var jag ju hos barnmorskan idag, allt gick kanon bra. Fick dock berätta sanningen om "pappan" så bytte ut, låter fan sjukt. Bytte ut, haha. Nej men ändå, fick ge henne namn och nummer. Eftersom papperna och allt kommer till BB sen när det är dax och dom kommer kontakta honom för fadertest. Gött, så slipper jag kontakta den idioten! Happy :)

Nu ska jag fortsätta städa, humöret är liksom itopp idag. Vill ni veta varför? Skriver det senare! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar