söndag 26 februari 2012

Tatuering.


Svar till dig som undra vad det är för tatuering och namn på min handled. Här har du den. Dennis står det, gjorde den för drygt ett år sen och det är namnet på mitt ex. Ja, då är väl den stora frågan varför jag har kvar den? Det kan man fundera på. Är helt enkelt inte redo att ta bort den ännu, två år tillsammans.. Inget man glömmer på två månader som det har gått nu sens vi gick två helt olika vägar. Det som känns mest är att förlorade två saker. Min pojkvän och min bästa vän. Menmen, that's life. Har tagit mig igenom detta rätt bra ändå. Trodde faktiskt jag skulle dö utan honom, har nog aldrig vart så beroende och kär i någon som jag var i honom. Kommer nog aldrig bli sådär kär igen hellre för den delen eller låta någon komma sådär nära som dennis gjorde.
|
Slut pratat om honom.
Jag saknar honom inte, så nu behöver ni inte inbilla er det.
Men jag älskar honom, det gör jag :s
Men det går väl över det också med tiden, hähä.

1 kommentar:

  1. Du känner som mig,inte redo att ta bort nått för nått som varit ens pojkvän o bästa vän i många år,nu har jag varit gift med min,men ändå,,det é ett minne från en som betydde mest i hela världen.. En persom som kom en närmast i livet..Namnet kommer jag för min del aldrig ta bort..det får vara ett minne för dom år vi hade,+ at han é pappa till mina barn..han betyder ju fortfarande nått.. även om jag inte känner som förut..men namnet tar jag aldrig bort..

    SvaraRadera