torsdag 9 februari 2012

I will see you in my dreams.

Blev en tur till Marie nu under kvällen, kikade på världens rötnaste film. 
The human centipede 2, höll på att spy. Har dock sett den en gång innan med Mia.
Men ändå, denna gången viste jag iallafall när jag skulle kolla bort, haa.
Kom nyss hem, ska strax skura alla golv i lägenheten så det är klart.
Har liksom stor-städat hela lägenheten idag, duktig tjej.
Sen ska jag fixa mat, stuvademakaroner och falukorv.
Fin kvällsmat, hell yeah.
|
Sen får det nog bli sängen för min del, ska upp 10 imorgon.
Är inkallad på förhör.. Känns som jag är där hela tiden?! Haa.
Efter det så ska jag bort till Rio och fik-tjata med Marie innan jag åker iväg på äventyr. Kommer inte berätta vart jag ska, för det angår inte er ;)
|
Sen eftersom alla tjatar om en ny magbild, så kommer det upp en imorgon.
Har tagit nya, förut.. Men orkar inte ladda över dom just nu.
Så kika in imorgon så har jag garanterat lagt upp en ny, från vecka 15.
Min underbara älskling.
|
Sen måste jag bestämma mig imorgon om jag ska ta lägenheten borta vid polisstation eller inte. Jag vill ha den, helt perfekt är den. Nära till allt. Det enda problemet är ja.. Hm. Men som mamma och alla andra säger, varför det ska det hindra mig?! Jag ska ha barn, skrutten går i första hand. I denna lägenheten som jag har nu tänker jag inte bo i. Då stannar jag verkligen kvar på BB..
|
Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar