måndag 6 februari 2012

Helt slut!

Helvete vad trött jag blev efter städningen, laga mat och äta. Jag la mig i min ny-bäddade säng och startade en film. Wallander, filmen hann väl inte ens starta innan jag somnade. Så fruktansvärt underbart! Sov i en timme och sen startade jag om filmen, haha.

Just nu sitter jag och äter kokosbollar, vilket jag inte borde göra. Kommer må fan sen, men det är en annan historia, just nu är det rätt gött. Det enda som saknas är mjölk. Måste ta min feta röv och dra till ica senare och köpa det. Mitt nya beroende, dricker nog 4 liter mjölk om dagen ;)

Sen det som jag skulle berätta förut är att jag ska kika på en ny lägenhet borta vid polisstation på onsdag, en större! Vilket är kanon bra, är så trött på min lägenhet. Känns bäst att ta tag i det nu, så allt är fixat tills du kommer - skrutten. Plus att jag slipper min idiot till granne, ett skott i pannan på honom vore nått. 

Nu ska jag fortsätta att trycka i mig kokosbollar och kolla klart på filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar