onsdag 15 februari 2012

Dra åt helvete!

Fyfan vad jag är trött på folk, falska jävla fittor som kan dra så jävla långt dom kan åt helvete! Sens jag blev gravid så har bara mer och mer folk tagit avstånd från en. Det som man nästan får höra hela tiden är "varför höra av sig till mig? jag kan ändå inte gå ut och dricka på helgerna längre" Men ursäkta? Bara för att man inte kan dricka längre, nej då duger man inte. Finns väl andra saker man kan göra? Fika, kika på film, ta en promenad, tjata? Massa saker. Tanken att ni hör av er gör mig bara glad, fråga hur man mår eller vad som helst. När ni vet hur tufft jag har haft det, hur dåligt jag har mått/mår.
|
Bara för att man inte kan supa varje helg, hela helgen, knulla runt som en hora och bete sig som en omogen liten fjortis. Nej då duger man inte, skit i mig. Jag skrattar bara åt er egentligen. Jag valde att ta ett ansvar, att växa upp, att skaffa mig något fruktansvärt underbart. Om 6 månader kommer jag ha en bebis. Vad har ni? Ingenting. Sprit och knulla runt, hoppas fan ni alla får aids och dör. Så känner jag just nu.
|
Folk som man trodde var mina vänner, visar sig nu att dom aldrig har vart det. Jag är iallafall tacksam att ni visar hur jävla falska ni är egentligen, jag tackar och tar imot.
|
Sen vill jag bara lägga till att jag är så jävla tacksam att jag har dig Marie. Du har verkligen ställt upp för mig från början. Du hör av dig hela tiden och frågar om vi kan ses, jag får följa med dig ut på helgerna (fast jag bara dricker cola) Så duger jag i dina ögon ändå. Vi hittar på saker och du får mig alltid på bättre humör. Tack för att du finns gumman  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar