onsdag 1 februari 2012

Ett spontant möte.

Helt spontant elller inte riktigt, jag gick väl mest dit för att jag var så jävla piss off och ville helt enkelt få svar på mina frågor. Först trodde jag att kärringen skulle tro att jag var helt dum i huvudet som ens kommer dit och frågar nått sånt här men tydligen inte. Fick iallafall svar på lite frågor som jag går runt och tänker på hela tiden. Jag önskar att det var lättare, att det är jag som bestämmer, det är trots allt jag som bär på skrutten, inte han.

Nog om det, jag får bara ont i magen när jag tänker på allt.

Efter det blev det en sväng till hörnan med Marie, satt och tjata lite. Sen blev det en promenad. Just nu har jag åte lite glass och skrutten är helt galen där nere, vet att h*n inte gillart. Men var tvungen. Ska strax ta och göra pannkakor som jag blev sjukt sugen på. Ikväll blir det hem till Marie och ha filmkväll, mysigt.

Och imorgon går jag in i vecka 14, tiden går fort.. För fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar