söndag 8 januari 2012

Att det aldrig tar slut.

Folk pratar hela tiden, just om detta. Jag trodde det skulle gå över efter en helg. Men samma visa varje helg nu, har gått 4 veckor sens det kom ut att jag är gravid. Jag vill bara att folk ska lämna oss ifred, men tydligen är de för mycket begärt? Suck. Nu ska brudar börja skriva om mig i deras blogg också. Bara för barnet "kanske" inte kommer ha någon pappa i sitt liv, nej då är ungen totalt cp och kommer bli störd. Hur kan ni ens skriva/säga så? Pappan till barnet är frisk, jag också. Så varför skulle det ens bli cp? Sen att jag tydligen har gått ut på krogen, knullat första bästa "pappan till barnet" och sen bleve gravid. Gud? Vilken historia. Det stämmer inte. Jag var inte ens full när jag blev gravid, det var mitt i veckan, en onsdag. Så snälla? Lägg ner.

Jag kan inte säga hur allt ser ut om 7månader. Vad som händer när bebisen kommer, om pappan finns där eller inte. Ingen aning. Jag vet inte, det är ingenting jag kan svara på. Men som det ser ut nu så är det rätt mörkt ut. Men jag kommer älska den iallafall, jag kommer göra allt, då menar jag allt för att den ska må bra. Tro mig!

Nej, blir riktigt piss off när ni ska hålla på. Nu ska jag dra ut och ta en promenad med Malin. Sen ska jag bort  till Mia och ha myskväll vid nio.

9 kommentarer:

  1. Ulbergets blogg du menar?

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är en av dom. Blir så äckligt trött på brudar som ska hålla på. Det är JÄVLIGT svårt att låta mig va har jag förstått... SUCK.

    SvaraRadera
  3. Du går ju igång på det så de lyckas ju :P

    SvaraRadera
  4. Går inte igång. Stör mig bara på att dom ens skriver och hittar på eget. Köp er ett liv för fan.

    SvaraRadera
  5. Det dumaste du kan göra är att ge respons på det du inte gillar , även om det är svårt att inte yttra sig , ring en kompis och vädra luften lite ist för att skriva det här , försök att inte ta åt dig :) Du är stark och klarar detta. Ju mer du visar att du tar åt dig desto värre blir det . Jag vet att du antagligen försöker men försök liiiite mer :) . Gör rena motsatsen istället , skriv allt possitiva istället :) och har du en skit dag , skippa bloggen och vänta på någon bra att skriva så folk inte kan prata :) Åmål livnär sig på skvaller och andras olycka . Tyvärr . Stå på dig :) Kram

    SvaraRadera
  6. alexsandra jag har varit med om det samma eller e med om det samma. men jag skiter i det och gör annat ist e med vänner som bryr sig, så e ingen ide att slösa tid på dom och ens svara dom. bättre du lägger ner det då inser dom att det inte är roligt längre, dom försöker ju bara trycka ner dej dom lyckades inte det med mej så skit i dom! då blir allt mkt bättre lovar!

    SvaraRadera
  7. Om du vill att folk ska lämna dig ifred ska du nog inte gå ut med det, det är ju ditt val att du har gjort det.

    SvaraRadera
  8. Haha folk har verkligen dåligt och göra, att de ens måste bry sig. inte direkt deras problem, inte dom som ska ha barnet. att dom orkar, lika bra att låta er va :S fattar inte att dom kan vara så jävla barnsliga, omogna och fruktansvärt hjärndöda! :S

    SvaraRadera
  9. Har inte du varit gravid ett par gånger innan?

    SvaraRadera