söndag 15 januari 2012

Wallander om 15min.

Tänkte åka till mamma nu vid nio men tappa suget för de också. Blev helt plötsligt depp, bara sådär. Haha. Det är faktiskt kul att va gravid. Alltid är det något. Fruktansvärt trött är jag också, fast jag har låge hemma hela dagen och kikat på skilda världar. Provade även att äta vanlig mat, magen fick sig nog en jävla chock efter tre veckor med bara flytande mat. Men det gick, lite iallafall. Allt smakar och luktar så jävla konstigt just nu.

Ikväll blir det iallafall att kika på Wallander som går på 4an, lär väl somna som vanligt. Är väl lika bra. Imorgon ska jag på möte på skolan och arbetsförmedlingen. Sen drar jag nog till skogen i några dagar.

1 kommentar:

  1. Jag får till och med äcklig avsmak av potatismos.. BLÄ! haha :DF

    SvaraRadera