onsdag 4 januari 2012

Svullen apa i vecka 9.

14 kommentarer:

  1. är du säker på att det bara är EN därinne? :P

    SvaraRadera
  2. Haa! Det hoppas jag att det är. Märks den 25e :)

    SvaraRadera
  3. fan vad fort den växt! kanske är två :D

    SvaraRadera
  4. Säg inte så, jag blir livrädd :O Haa!

    SvaraRadera
  5. Jag är säker på att jag har en där inne då min mage inte har svällt upp alldeles för mycket! Men min ser ut som en fotboll på kvällarna haha :D

    SvaraRadera
  6. Jag känner igen det Sandra :P Gulligt värre :)

    SvaraRadera
  7. vad gosig mage :) jag hade aldrig en sån mage i den veckan :( när jag fick reda på att jag var gravid (v.20) så syntes det knappt :P

    SvaraRadera
  8. v9 snart v10 och det syns redan... är nog mer än en därinne alexsandra^^

    SvaraRadera
  9. Madde; Det är nog olika från person till person :)
    Anonym: Nejdå, det är nog bara EN. Jag hoppas det iallafall. Men man vet aldrig, sist jag var gravid i april så var det ju tvillingar. Så får väl hoppas på det bästa att det bara är EN denna gången. Jag fixar nog inte att ta hand om TVÅ st ensam :(

    SvaraRadera
  10. Vissa har ett djupare bäcken än andra, tex Madde - hon hade ett djupare vilket gjorde att de syntes mindre. Alexsandra har troligtvis inte lika djupt och därför syns det mer.
    Just so you know :)

    SvaraRadera
  11. ge ena ungen till pappan om de är två;;)

    SvaraRadera
  12. I: Du kan du, det är helt enkelt olika. Hur kroppen är och så :)

    Anonym: Det är nog det sista jag kommer att göra! :)

    SvaraRadera
  13. nej hon kan ge mig en, ALLA BARN E VÄLKOMMNA =)

    //SIS.

    SvaraRadera