onsdag 11 januari 2012

Tar tidig kväll idag.

Detta illamående tar död på mig, seriöst. Jag skulle göra vad som helst för att slippa detta, bara för en dag. Jag saknar att äta vad jag vill, när jag vill, hur mycket jag vill. Jag saknar godis, haa. Jag saknar riktig mat. Blä för detta! (Jag vet att jag klagar.. Suck på mig) Men ni som är gravida/vart gravida. Ni vet vad jag pratar om.

Idag har jag låge i sängen, som alla andra dagar. Vågar knappt gå ut när jag mår såhär, spyr ju fan överallt. Då kan jag lika med va hemma och äckla mig. Nu ska jag kika vidare på skilda världar och sedan sova. Imorgon måste jag upp vid 9, ska till arbetsförmedlingen. Fan vad kul...

Godnatt!

1 kommentar:

  1. under den tiden när jag var gravid och skulle ut och handla på ICA så blev det ett snabbt besök på deras toa, och vad hände? jo jag spydde! varje gång okså :P

    SvaraRadera