söndag 8 januari 2012

Kom nyss hem.

Vid elva tiden så drog jag och Marie till hörnan för att kika läget. Gick in dit och beställde en cola, hallå? Det var inte alls pinsamt att beställa det men vad gör man? Haa! Vi gick och satte oss och tjata, kom fram lite folk som typ bara "Du Alexsandra, jag läser och följer din blogg.." Man bara, vem i ÅMÅL gör inte det liksom. Men alla kommentarer jag fick under kvällen, tusen tack. Jag uppskattar varje ord, tro mig. Efter det så gick vi vidare till pizzerian och feta oss, där jag träffade Sandra :) Full och go som vanligt. Inte alls avis.

Nu ska jag krypa ner i sängen, ensam för en gång skull. Känns lite knasigt, första gången på två jävla år som jag sover helt jävla forever alone liksom. Har alltid haft Dennis, Sandra eller Mia hos mig annars. Så ja, önska mig lycka till.

Går in i en ny vecka idag också, 10

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar