tisdag 31 januari 2012

Jag har precis..

Tog precis nyss ur min navelpiercing, antar att det var på tiden? Den höll nästan på att "pluppa" ut av sig själv. Just nu känner jag mig som en fet säl. Inga kläder passar längre mer än mjukiskläder. Jätte sexigt, nej. Leggins sitter fast så hårt att jag får ont imagen, så det funkar inte hellre just nu. Haa. Vilka problem man har. Hur som helst så är det iallafall mysigt med en liten bebismage ♥ 


Nu ska jag fortsätta att kika på the girl with a dragon tattoo och hoppas alltså hoppas på att för en gång skull somna i tid. Det slutar alltid med att jag vänder och vrider på mig hela nätterna, inte alls irriterande eller så. Sen upp och kissa, upp och äta, upp och dricka. Inte konstigt att man är helt död under dagarna egentligen.

Sen har jag raderat lite inlägg och tagit bort lite kommentarer. Från och med idag så orkar jag inte bråka längre eller bry mig vad andra tycker. Har mycket viktigare saker att tänka på och lägga min energi på, min bebis. Vilket betyder allt för mig. Sen har jag tagit bort att man inte kan kommentera längre hellre, så ni får helt enkelt nöja er mer att läsa min blogg! Era kommentarer får ni hålla för er själva faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar