onsdag 18 januari 2012

Men jag tror att det kommer bli bra, även fast det regnar här i Åmål idag..

sanningen är den att jag saknar dig,
även fast vi har bestämt att inte prata på ett tag.
jag försöker bara tänka på att allting löser sig,
men gråter då och då när det känns som att jag behöver dig.
det var mitt eget fel, jag kunde stannat
och chansat även fast jag inte kunde andas.
men du ska veta att jag tänker på dig jämt.. jämt.


Blev en fika med söta Marie idag, satt och tjatade om massa saker.
Sen drog jag till konsum och handlade.
Nu ska jag strax göra varm oboy och smörgos, gött.
Sen blir det nog film resten av kvällen för min del.
Har något fruktansvärt ont i svanken och höfterna, dör.

Sen vill jag bara skriva grattis till min pappa som fyller år idag, grattis!
Och sen till söta Kelly som fyller 1år :)

2 kommentarer:

  1. gumman då.. du kommer klara detta bättre utan honom!!!! har aldrig sett dig sååå glad och framåt innan.... alla vet att han bara tryckte ner dig =(

    SvaraRadera
  2. Om det är Dennis du menar så stämmer det.
    Men det var dock inte han jag menade med texten :)

    SvaraRadera