torsdag 12 januari 2012

Svar på en kommentar.






Svar: Tack för kommenteren? Suck. Om du stör dig så mycket på att jag ska BEHÅLLA det. Varför lägger du energi på att klicka in på min blogg? Och sedan lägga ner ännu mer energi på att skriva en vidrig kommentar. Sen börja "hota" mig att jag inte ska gå ensam ute längre, hur patetisk är inte du? Som följer efter mig tydligen och har koll på vad jag gör. Vad har du för liv just nu? Är du så avis på mig? Suck. Har alla brudar det såhär i Åmål som väljer att behålla ett barn? Då kan jag förstå att folk håller tyst om att de är gravida. För detta är vidrigt som fan hur vissa människor kan hålla på. Snälla, väx upp. Lämna oss ifred! Jag valde bara det som var rätt för MIG, för mig var det rätt att behålla barnet. Och bara för det så ska jag behöva gå igenom detta? Ett helvete. Sen att ni skriver att ni vill skada barnet och skriver massa skit om "det". Vad har "de" gjort er? Inte ett skit. Ni kan skriva hur mycket skit om mig ni vill, men ni nämner fan inte barnet eller barnets pappa i min blogg längre. För dom har inte gjort något fel.. Inte jag hellre för den delen. Detta angår bara oss. Jag skriver blogg för att jag ska komma ihåg allt detta, om min graviditet. Men kan väl lika med sluta med det också, eftersom folk bara STÖR sig på mig. Fast från andra sidan, om ni inte gillar detta, varför är ni ens inne och läser? Haa! Nyfikna? ;)

9 kommentarer:

  1. hahahahaha varför försvarar du herke? när du vet hur mycket skit HAN pratar om dig

    SvaraRadera
  2. Jag försvarar inte honom? Struntar i honom fullständigt! :)

    SvaraRadera
  3. Hur fan kan du strunta fullständigt i pappan? Han är ju en del av dig nu när ni ska ha barn..
    Och ett problem till som jag kan tro att folk stör sig på är att du gått ut med att du är gravid så himla tidigt...

    SvaraRadera
  4. anledningen till att man snackar skit är
    för den som snackar inte har något
    annat att prata om!

    och du anonym: de går att kolla upp vettu,
    och som sagt duger inte alexs blogg
    att du stör dig på allt, varför läsa de då?
    vad ger poängen i det?
    att hon väntar barn och du aldrig får några ?
    något i den stilen!

    SvaraRadera
  5. en person som "sparkar in" en gravid kvinnas mage kan bli dömd till fängelse eftersom att man har dödat ett barn då och de e också misshandel mot mamman, kan va bra att tänka på , och om du alexandra polisanmäler hoten du får så e de ju personerna som får skit för det och de kan till och med bli tvugna att få betala skadestånd till dig eftersom att det inte e lagligt att hota...

    SvaraRadera
  6. Hur i helvete kan man hota med att vilja sparka in magen på dig? Hur mogna är folk där egentligen? jag blir så förbannad när jag läser det! Om ni inte gillar Alex så kan ni sluta gå in på henne blogg och läsa. Ni är vuxna människor, beter er fan som det också!

    SvaraRadera
  7. Å hur i helvete kan en människa vara så jävla patetisk som du "anonyma person" detta äcklar mig så jävla mycket , synd bara för dig att du kmr ju åka dit , eftersom de finns mått som heter ip adress som du nog förmodligen inte tänkte på , är ganska lätt att få tag i uppgifter om dig , och om det är nån som ska passa sig ute på kvällarna i Åmål är det nog du , synd att jag inte satt vid en dator nu så skulle ja ha fått reda på vilken adress du bor på , detta äcklade mig så sjukt mycke så skulle gärna vilja ge dig ett hembesök , och banka in ditt lilla tryne i bakhuvudet , äckliga svin

    SvaraRadera
  8. Det är hemskt hur lågt människor kan sjunka nu för tiden.. att önska livet ur en människa som inte ens fötts än, och att försöka förstöra för någon som väntar barn. Det är väl nog med jobbiga saker bara av att vara gravid, finns säkert över tusen biverkningar på det.. Varför ska då vissa människor sitta framför en datorskärm och försöka trycka ner andra?? Åhh, jag blir irriterad!! Stå på dig, Alexandra och ta aldrig nånsin åt dig utav sånthär! =)

    SvaraRadera
  9. Fattar inte varför någon ska hota "sparka in magen" på en gravid tjej.Min pappa känner Alexsandras pappa och han säger att den personen vill inte jag vara ovän med.Han lade inga fingrar i mellan på 80 talet. Bara hoppas han inte vet vem som hotar.

    SvaraRadera